ela.

ela.
@elaymsm21
Ey merhametsiz kadın, sen kimseye aşık olamazsın. Olsan da kendine benim gibi sadık yar bulamazsın.
Reklam
O dans etmeyi seviyordu, Benim bir bacağım yoktu. Hoş ya yanımda olsa bir bacağımı daha verirdim, O dans etmeyi seçti. O çiçekleri toplamayı seviyordu, Benim polene alerjim vardı. Belki çiçekler alamazdım, Meleklere kokusunu anlatırdım. O kendisine söz yazılmasını istiyordu, Benim kelimelerim bir araya gelip cümle kuramıyordu. Kalsa kitaplar bile yazardım gözlerine, O raftan alıp okumayı seçti.
Bu çağda yetişiyor, bu çağda nefes alıyor, bu çağda yaşamak için çabalıyorum fakat bu çağa ait değilim; bu çağa ayak uyduramıyorum.
Bir çiçeği büyüten sevgi, bir insanı değiştirmez mi sanıyorsun?
Siz bakmayın Bekir abimin evli barklı olduğuna, esas hikayesi Uğur abladır. Kerem ile Aslı’nınkinden bile daha büyüktür Allah'ıma. Eşsizdir, benzeri yoktur.
Reklam