ela.

ela.
@elaymsm21
Sustu, konuşmak gereksizdi. Bundan sonra kimseye ondan söz etmeyecekti. Biliyordu, anlamazlardı.
Reklam
Aslında bütün hayatımız boyunca mutlu olabilirdik.
Başarı, itibar , para, güç hemen hemen tüm enerjimizi bunları nasıl elde edeceğimizi öğrenmeye harcarız . Sevmeyi öğrenmeye ise verecek hiçbir şeyimiz kalmaz.
Konuşan insan, öyle kolay kolay dertten ölmez. Bir insan konuşmadı da içine gömüldü müydü, sonu felakettir.
İnsan bir kere tek başına kalmaya görsün! Nerde olsa tek başınadır. Meydan savaşında bile.
Reklam