-Bunca kötülüğü hayal kurarak mı ortadan kaldıracağız biz?
-Hayır ama bunca kötülüğü ortadan kaldıracak olanlar kesinlikle onu ortadan kaldırma hayalleri kuranlar olacak!
-Bize öfkemizi yenmemiz tavsiye edilmiş! yenmemiz çaylak! Onu öldürmemiz değil! Yenmemiz ve onu terbiye etmemiz.
-Bana öfkenin iyi bir şey olduğunu mu söylüyorsun yani?
-Sana öfkenin iyi bir şey olduğunu söylemiyorum. Gerekli bir şey olduğunu söylüyorum.
-Gerekli olan bir şey aynı zamanda iyi değil midir?
- Gerekli olan gerekli olduğu zaman iyidir.
-Peki ya gerekli olmadığı zaman?
-Gerekli olan gerekli olmadığı zaman gereksizdir.
-Ne oldu filozof yeni bir haber mi var?
-Hastaneyi vurmuşlar...
Sesler ,ağızlarımızdan, onları dile getirirken hissettiğimiz duygulara göre bir kokuya bürünerek çıkacak olsalardı eğer, bu iki kelime, kuvvetle muhtemel, odayı Filozof'un ciğerlerinden buhurdan gibi tüten bir yanık kokusu ile dolduracaktı.