Bilal

Bilal
@eldivenlerinekusenbokscu
Karanlık sözler yazıyorum hayatım hakkında Aşklarım, inançlarım işgal altındadır cebimdeki adreslerden umut kalmamıştır...
"tam düşecekken tutunduğum tuğlayı kendime rabb bellemeyeceğim razı değilim beni tanımayan tarihe beni sinesine sarmayan tabiattan rıza dilenmeyeceğim..”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Başkalarının mutluluğu artık mutlu olamayacakların tesellisidir."
Her şey ben yaşarken oldu, bunu bilsin insanlar ben yaşarken koptu tufan ben yaşarken yeni baştan yaratıldı kainat her şeyi gördüm içim rahat gök yarıldı, çamura can verildi linç edilmem için artık bütün deliller elde kazandım nefretini fahişelerin lanet ediyor bana bakireler de.
Yüksek ve sarp bir kayalıkta, ancak iki ayağımın sığabileceği, dar bir çıkıntıda, dört bir yanım uçurumlar, okyanuslar, sonsuz bir gece, sonsuz bir yalnızlık ve hiç bitmeyecek bir fırtınayla sarılmış durumda yaşamak zorunda olsam ve bütün ömrümce, bin yıl boyunca, hatta sonsuza kadar o bir karış toprakta ayakta durmam da gerekse o şekilde yaşamak, şu anda yarım saat içinde ölecek olmaktan çok daha iyidir. Yaşamak, her şeye rağmen yaşamak...
Bazen durduk yere bir olayın bütün yaşamımı değiştireceğine inanırdım. En çok da mecburi eve dönüşler sırasında, tam kapıda yakalardı bu duygu. Eşikte öylece kalır gözlerim dalar, çocuksu bir umutla bir şeylerin olmasını beklemeye başlardım.