fotoğraf çekmekten haz etmiyorum. bir karenin belki de uzunca bir süre unutulmamanızı sağlaması beni korkutuyor. anın içinde kalmak istemedim hiçbir zaman, sadece yok olmak istedim. sessizce, varlığım fark etmezken yokluğum da etmesin diye. hani çok popüler bir şarkıda der ya: bu evrende bir tozsun, tarih seni unutsun. tam olarak o moddayım. keşke kimse beni hatırlamasa ve birkaç toz tanesine ya da bir parça enerjiye dönüşüp evrene karışsam.