📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eğer makineleri yapmak için zamanları olsaydı, sonra bir şey yapmalarına gerek kalmayacaktı. Yani söylemek istediğim onları çalışmadan yaşatabilecek makineleri yapmak yerine yaşamak için çalışıyorlar.
…onların hataları değil. Çünkü onlara dendi ki: çalışmak kutsaldır, iyidir, güzeldir, her şeyden önemlidir ve sadece çalışanların her şeye hakkı vardır.
Sonu beni sinir etti :D spoiler olmasın söylemeyeyim… 6 yıldızı da sırf çizimlerine verdim zaten. Yazı çok yok, kitabı ben çizimlerini seyredip kendi kafamda kendime göre yazdım okudum yaşadım :D bazı yerlerde kitabın başkarakterini tekmeleyesim geldi :D tavsiye etmem gibi… ama arada açıp çizimleri yeniden seyredeceğim yerler var, beni hatıralarımdaki yerlere sürükleyen … <3