"Babaannem derdi ki;
Yarini, yarenini iyi seç kızım. İtle yatan bitle kalkar. Gerekirse yanlızlıktan korkma. Sadece kendine tıngırdat yaşamın telini. Dostun postu eskimez de. Ederinden fazla değer verdiğin, yüzünün astarını çabuk yırtar."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ben sana hep üşüyordum, çünkü kıştım..
Nakıştım, bakıştım.. İnkâr etmiyorum da bunu..
Seni sevmek gibi büyük işlere kalkıştım..
Ve lütfen inkâr etme;
Sana en çok ben yakıştım.."
Özdemir Asaf