e.y

e.y
'Ne de zor oluyor aradıklarımı bulmam.
M.D
"Babaannem derdi ki; Yarini, yarenini iyi seç kızım. İtle yatan bitle kalkar. Gerekirse yanlızlıktan korkma. Sadece kendine tıngırdat yaşamın telini. Dostun postu eskimez de. Ederinden fazla değer verdiğin, yüzünün astarını çabuk yırtar."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazılarına göre deliymişim... Şükür ki kafam bozuk, kanım değil.
Bu kadar güzel dile getiren..
"Ben sana hep üşüyordum, çünkü kıştım.. Nakıştım, bakıştım.. İnkâr etmiyorum da bunu.. Seni sevmek gibi büyük işlere kalkıştım.. Ve lütfen inkâr etme; Sana en çok ben yakıştım.." Özdemir Asaf

e.y

, bir kitap okudu
Puan vermedi·256 syf.·
2017 10. kitabı
Paulo Coelho
7.1/10 · 7,9bin okunma