e.y

e.y
'Ne de zor oluyor aradıklarımı bulmam.
Ahmet Kaynar
‘‘Biz Aşk'ı yanlış filmlerden öğrendik, sevgilim. Yoksa rahmet neden uzak kalsındı bize. Bir kadın yanaklarını sıkar o zaman aşk bazen elma gibi bir yanak olur.Una su ve sevgi katar yarılan ekmeğin buğusu olur.Sonra sarı çiçekler gelir yeşil bir yazmaya konar . Gitmek fiilinin altını çift çizgiyle en güzel trenler çizer, bisiklet bir varoluş yokuşunu çıkar. Sevgilinin peşine düşülür, giden varsa gidenin peşinden giden bir diğer giden vardır.. Gömlek üzerine giyilen örgü yelek gibi güzel. Uzun,birbirine sıkıca bağlı örülü saç gibi mis kokulu.Gözler var:muhabbet, gözler var:buğdayları güneşli bir harman manzarası gibi bakıyorlar.“  Gözde aşk, gözde yaş, gözde ayrılık, gözde serçe gibi telaşlı bekleyen sevgi. Mahi ve Heiran işte tüm bunlar."
Reklam
Gece Buluşması
sen İstinye'de bekle ben buradayım içimde köpek gibi ağlayan yalnızlığım belki gelmem gelemem beş dakika bekle git çünkü ben buradayım karanlıktayım
Sayfa 54 - undefined·Kitabı okudu
ki
İnsan sonbaharda düşünür nedense ölümünü Ölüsünü sararmış yaprakların örttüğünü Dergilerde unutulmuş bir kavga resmi gibi
Sayfa 28 - Kültür Yayınları·Kitabı okudu

e.y

, bir kitap okudu
8/10
·117 syf.·
Beğendi
·
2018 3. kitabı
Attila İlhan
8.4/10 · 848 okunma