Bir alime sormuşlar: Zehir nedir ?diye…
Alim şöyle cevap vermiş: “Her şeyin fazlası zehirdir. Fazla yemek, fazla uyku, fazla özgüven, fazla öfke, hatta gereğinden fazla gösterilen iyi niyet. Yaşamın özlü ve şifası dengede kalmaktır.
Aslında bu hayat senin, senarist de sensin başrol oyuncusu da…  İnsanları gözünde büyütüp kendini küçültmeyi bir kenara bırak, hemen sahneye çık ve rolünü en güzel şekilde hakkını vererek oyna…
Kimseyi de suçlama!