Çünkü uzaktan bakınca yaşlı başlı,akıllı uslu,eğitimli gibi görünen birçok insanın densizleştiği,terbiyesizleştiği bir ülkede yaşıyoruz artık.Yaşlılığı özellikle vurguluyoruz çünkü bir zamanlar insanların yaşlandıkça durulduğu,oturup kalkmayı,söz söylemeyi bildiği,edep erkân kavramlarının farkında olduğu bir dünya vardı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Orta yaşı geçmiş ve yıllarca Türkiye üzerine düşünmüş bir insan olarak rahatça söyleyebilirim ki burası iyi niyetin ödüllendirildiği ve kötü niyetin cezalandırıldığı bir ülke değil.