Venom bu çizgi romanda kötü oluyor! İlk okuduğum çizgi romandı ve hoşuma gitti. Mesela Avengers ı okudum, bence çok karışıktı. Ama Venom karışık değildi. Sevdim o yüzden.
Bu "ele bakmak" takazası kulağımda anlamı belirsiz bir tekerleme olup çıkmıştı. Beni içimden yıkan, burnumun direğini sızlatan, gene de ancak yarım yamalak anlayabildiğim bir tekerleme.