elif bozan

elif bozan
@elfbzn
Oldum olası pek yabaniyimdir; alıştığım köşeden kolay kolay ayrılamam. İnsan kedere, acıya katlanarak gene alıştığı yeri tercih ediyor.
Sayfa 58
Reklam
O zamanlar fena gözüken, insanı kızdıran hadiseler bile hatıra olunca bütün kötülüğünü kaybediyor, hayalde cazibe kazanıyor.
Şaka değil çocuklar. Türkiye'nin şakası yoktur! Bugünün şakası, yarının gerçeğidir bu memlekette. Bu gazeteler niye hâlâ ayakta sanıyorsunuz?
"İnsan geçiciliğinin hakkını vermeli," derdi Hayat Hanım. "Aslolan kalıcılık değildir. Herkes bilir bunu ama kimse kulak asmaz. Şu hayatta bir üzüm bağında asma kütüğüne yaslanıp şöyle derin bir öğle uykusu uyuyayım yeter bana, varsın mezar taşımın yeri bilinmeyiversin."
Sayfa 160·Kitabı okudu
Şunu aklından hiç çıkarma ki, insanları yargılayan Tanrı değildir, bu ancak şeytanın hoşuna gider.
Reklam