Ömer Demir

Ömer Demir
@elfenomeno
null
İstanbul
İstanbul
2 okur puanı
Aralık 2017 tarihinde katıldı
-Ne kadar içine kapanık bir çocuk değil mi hocam? +Belki de içine kapanmamıştır. Yaşadığı şeyler onu içine hapsetmiştir?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Suçlamak, anlamaktan daha kolaydır. Anlarsan, değişmen gerekir.
İyilik yapar gibi görünmeyin. İyilik yapın ve görünmeyin.
Kıyısızlar
Oluruna bıraktım seni, olmazların bana kaldı.
Dava
 Ne kadar saçma olursa olsun, değiştiremiyorsan, kabullenirsin. Çünkü etrafındaki herkes aynı saçmalığı doğal bir olgu gibi benimseyip bir şekilde uzlaşmaya varmıştır hayatla.