Narin melek olmadı çünkü zaten Melekti... 3 defa arandı o dere yatağı. tam 3 defa demek ki bu ceset ordan oraya götürüldü. sanki bir teslimat kargosu gibi... Lanet olsun yaptırana lanet olsun susanlara. lanet olsun adaletinize! O çocuk yarın okula gidecekken şimdi toprağa gömülcek... Yaşanacak güzel yılları, görüşeceği arkadaşları, dinleyecek öğretmenleri vardı... Şimdi o sıra hep boş. İlk günü Narin diye yoklama alınırken derin sessizlik... Narin'e bunu yapanlar cezasını alacakmış. Peki bu içimizdeki ateşi, nefreti öfkeyi susturacak mı? içimiz soğuyacak mı? Elbette hayır... Ne kadar konuşsak boş. Cahiliye devrine dönmüşüz haberimiz yok. Ölen kuşunun cenaze evine giden Hz Muhammed (sav)ın Ümmeti değil miydik biz? Ne oldu bize?