hiçbir şeyi zaman kaybı olarak düşünmeyin. lanet olsun verdiğim yıllara aylara gibisinden. Ben her şeyin iyi tarafından bakmayı öğrendim en sonunda. Ve yaşadığınız iyi kötü her şeyin bir tecrübe olduğunu hayatınızın diğer kısımlarında bu tecrübelere ihtiyacınız olduğunu unutmayın. Ve ne olursa olsun yaşadığınız her şeyin iyi kısımlarını hatırlayın. Kötü kısımları hatırlamak kanımca iyi anılara ihanet olur...