Kamelyamm güzel yazarımın güzel kitabı.. Kitabın en başından beri sıkı takipçisiyim ve bunun için acayip mutluyum benim güzeller güzeli gözdem ve atakanımın büyümesinç yeni insanlarla tanışmasını görmek çok güzel bir his. Olay örgüsü olsun kitabın anlatım dili olsun asla sıkmıyor. Konusu o kadar derin işlenmişki ister istemez onları benimsiyorsunuz ve ben asla onları benimsemek istemeyeceğinizi sanmıyorum kitaba sonuna kadar kefilim şimdiden kryifli okumalarr