📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“1.90 boyumla herkese göre uzun sayılabilecek biriydim. Benden uzun insanları gördüğümde nasıl yaşadıklarını merak ederdim hep. Çünkü ben bazen yaşayamıyordum. Yukarıda oksijen kalmıyordu çoğu zaman. Ya da ben nefes alamıyordum kimsenin olmadığı bir yerde.”
“Hayat beni hiç ummadığım kıyılara sürüklerken, aslında yeni şeyler öğretiyordu. Amacı da buydu ya! Sürüklediği kıyılarda öğretebildiği kadar öğretebilmek.”
“Sen insanları kafana taktığın sürece acı çekmeye ve savaşı kaybetmeye devam edeceksin. Onlara karşılık verdikçe güç kaybedeceksin. Acı çektiğin sürece buzun üzerine düşerek yığılacaksın. Ama şunu bil ki; seni senden başkası kurtaramayacak.”
“Annem sedyeyle doktorun yanına götürüldü ve bizi içeri almadılar. Dışarıda geçirdiğim dakikalar, şu zamana kadar yaşadığım her türlü acıdan daha beterdi. Her şeyin daha kötüsünün olabileceğini o an anlamıştım. Hiçbir zaman başına gelen kötü olaylar için üzülmemem gerektiğini. Her olayın daha da kötüsünün olabileceğini. Ve daha bilmediğim neler neler yaşayabileceğimi. Hayatta en önemli şeyin sağlık olduğunu.”