“Bir uçurumun kenarındayım...
Rüzgâr esiyor...
Ayaklarımın yarısı uçurumun dışında, rüzgâr düşmemi istermiş gibi vücudumu sallıyor. Yükseklikten korkuyorum. Hem de çok...
Aşağı bakıyorum. İnsanlar var. Tanımadığım insanlar...
Kollarını açmış kucaklarına düşmemi istercesine gülerek bekliyorlar. Niyetleri belli. Beni istiyorlar.
Aşağı düşersem, bir daha çıkamamaktan korkuyorum. Dibe çökmekten ve çaresizlikten... Onlar gibi olmaktan ya da olamayıp dışlanmaktan. Zihnimin içerisindeki çelişkiler, daha çok korkmama sebep oluyor...
Korkuyorum.. Daha da korkuyorum.
Ağlamamak için dirensem de, gözlerim beni dinlemiyor. Süzülen tek damla gözyaşımı yakaladıklarını hissediyorum. Aşağıdan acı dolu bir bağırış. Gözyaşım aşağıdakilerden birinin elini öyle bir yakıyor ki, güçlü olduğumu hissediyorum.
Ciğerlerim patlarcasına derin bir nefes alıyorum. Aldığım nefes o kadar kuvvetli ki, ayaklarım yerden kesiliveriyor bir anda. Uçurumun tam kenarındayım şimdi. Aşağıya bakıyorum, hepsi aynı ama ben farklıyım. O kadar güçlü ve sonsuz hissediyorum ki... Parlıyorum bir anda. Işığım gözlerini yakıyor ve çaresizlikle yere çökmüş bir halde olacakları bekliyorlar. Onlara onlar gibi davranacağımı, kötülük yapacağımı sanıyorlar. Ama ben onlar gibi değilim.
Uçurumun kenarından geri dönüyorum. Bir adım geriye atarak, olacakları izlemeye başlıyorum. Ayağa kalktıklarını hissedebiliyorum. Şimdi onlar korkuyor. Ben, yukarda onlar ise hak ettiği yerde, en dipte olduklarını anladıkları an koca bir karanlığa dönüşüyorlar.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Rezil olmaktan KORKMA!
Kendini kendin olabildiğin için sev.
Vazgeçme!
Belki de hata sendedir. Kendini sorgula!
Bugüne kadar sana kötülük yapanlara teşekkür et. Seni bugünlere getiren aslında onlar.
Bugün kendini sevmeyi öğren. Sonrasında insanların da seni sevebildiğini göreceksin.
Hâlâ onca kötülüğün arasında sana ulaşmaya çalışan iyilikle dolu insanlar var. İnancını kaybetme!
Düşünüp de gerçekleştiremediğin hayallerin için harekete geç ve bir adım at. Tam da bugün.
Pozitif düşüncenin gücüne tanık ol. Düşün ve başar.
Eğer olurda bir gün kendini kaybedecek kadar üzülürsen işte o an kendine bir tokat at. Hatırlamak istediğin en güzel anıyı hatırla ya da gerçekleştirmek istediğin en güzel hayalini.
Her zaman herkes için boş bir sayfa ayır. Zamanı geldiğinde o sayfayı yırtacağına mı yoksa saklayacağına mı karar ver.
Bundan sonrası sana ait.
Boş bir defter al ve seni iyi hissettirecek cümleler yazmaya devam et. Merak etme güzellikler seni bulacak.”
“Unutma!
Herkesin yaşadığı acı kendi için büyüktür.
Yaşadığın acıları gözünde çok büyütme.
Ya daha büyüğüyle karşılaştığında ya da başkasının daha büyük acısına şahit olduğunda, acının hafif olduğunu anlayacaksın.”
“Unutma!
Her kötü olay bir gün seni güldürebilir.
Şimdi uğruna gözyaşı döktüğün o insanlar, zaman geçtikçe palyaço kılıklı görünürler.
Olaylar ise sanki komik bir filmin fragmanı...
Sadece bakıp gülersin.
Acılarını, geçeceğine inanarak yaşa!”