elfsbookself

elfsbookself
@elfsbookself
Tanrım bana kitap dolu bir ev, çiçek dolu bir bahçe ver. ~Konfüçyüs~ Kitaplığım benim krallığımdır... ~Stefan Zweig~
Çünkü hep denildiği gibi, "Güzel kalpler hiç yalnız kalmaz, güzel kalpler hep birbirini bulur."
Aşk
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Biliyor musun... Bir çiçek gibisin. Onlar da böyle. Susuz yaşayamaz, ama çok suda da boğulur...
Sanki kapkaranlık bir odadaydım, gelip ışığı açtın. Beni karanlığımdan alıp götürdün, aydınlığa çıkardın.
Aşk
Sende fark ettin mi? Az dediğin, küçücük bir kelime. Sadece A ve Z. Sadece iki harf. Ama aralarında koca bir alfabe var. O alfabeyle yazılmış on binlerce kelime var ve yüz binlerce cümle var. Sana söylemek isteyip de yazamadığım sözler bile o iki harfin arasında. Biri başlangıç, diğeri son. Ama sanki birbirleri için yaratılmışlar. Yan yana gelip de birlikte okunmak için. Aralarındaki her harfi teker teker aşıp birbirlerine kavuşmuş gibiler. Senin ve benim gibi... Bu yüzden belki de, az çoktan fazladır. Belki de az, hayat ve ölüm kadardır! Belki de, seni az tanıyorum demek, seni kendimden çok biliyorum demektir. Bilmesem de, öğrenmek için her şeyi yaparım demektir. Belki de az, her şey demektir. Ve belki de benim sana söyleyebileceğim tek şeydir...
1K