2020'nin ilk kitabını bitirmiş bulunmaktayım. Yeni yıla bu kitabın soluksuz macerasıyla girmiş olmak mükemmeldi.
Kvothe adlı baş karakterin, yer yer ne kadar talihsiz olduğuna üzüldüm, yer yer cesaretiyle cesaretlendim, yer yer yeteneklerine ve zekâsına hayran kaldım. Bir karakteri daha öncesinde hiç bu kadar benimsememiştim. Hatta o kadar benimsemişim ki ona düşman olan herkese -karakterlerin %90'ına yani- nefret kusuyordum.
700 sayfa önce bir göz korkutuyor tabii ama bu kadar sayfanın dahi yetmediğini ve son sayfasındayken "Ee, devamı nerede bunun?" dedirttiğini söyleyebilirim. Epik fantastik açısından fazlasıyla doyurucuydu, bu türde bir şeyler arayanlar için ideal.
İyi okumalar~