Ona bakıyorum. Aramızda bir bağ var. Kırmızı iplerle örülmüş, içine çiçek tohumları serpilmiş bir bağ. Onu sevdiğim zamanlardan kalma. Gözlerine bakıyorum. Sevgiyle. Onu hala seven taraflarımdan topladığım sevgi damarları birikiyor gözlerimde. Ona sarılıyorum ve diyorum ki: Sevginden çok şey öğrendim ancak artık bu yükü taşımak istemiyorum. Seni de kendimi de özgür bırakıyorum. Hoşça kal.