ayşe

Dünyanın en yüce tahtına çıksanızda oturacağınız yer yine kendi kıçınızın üstüdür.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hep denir ya “ben arkandayım, sırtın yere gelmez” diye. Ben almayayım, yüzüm yere geleceğine, sırtım yere gelsin.
Geldiğin kadar değil, göründüğün kadar mutlusun ve sakın unutma; gittiğin kadar değil, hak ettiğin kadar unutulursun…
"Asalet boyda değil soyda, incelik belde değil dilde, doğruluk sözde değil özde, güzellik yüzde değil yürekte olur. "
FRANZ KAFKAYI NEDEN OKUMALIYIZ ? 1.Sadece insan olduğumuz için bizi suçlu ilan eden hayali davaların belirsiz gardiyanlarını içimizden kovmak için 2.Meçhul şatoların gönüllü kölesi olmayı saçma ve komik bulup kendimizin efendisi olmayı tercih etmek için 3.Böceğin ezilmişliğine layık olmadığımıza inanmak için...