Bu hep böyledir, zamanında durumu düzeltecek tüm sözlerimizi iş işten geçtikten sonra sarf ederiz. Belki de durumu düzeltecek tek şeyin içimizden geldiği gibi davranmak olduğunu çoğu kez bilmeden.
Dikkatimi çeken ilk şey ismiydi öyle edindim kitabı . Kitabın dolu dolu bir kişisel gelişim kitabı olduğunu düşünmüyorum. Evet yer yer hayatımızdan kesitler var ama bölümler çok kısa ve ne okuduğunuzu anlamadan bitiyor kendinizi başka bölümde buluyorsunuz.
Kitabı okurken sıkıldım mı ? Kesinlikle hayır .
okumasam da olur muydu ? Evet .
Kısaca kitaptan beklentim farklıydı ve beni tatmin etmedi . Eleştirilerime rağmen kitaptaki alıntıları ve bazı cümleleri beğendim.