Mademki vakitsiz bir ölüm seni, ruhumun yarısını olan seni alıp götürdü, varlığımın yarısından, en aziz parçasından yoksun yaşamakta ne mânâ var ? O gün ikimiz birden öldük!
Gençler felsefeden uzak durmasın ya da yaşlılar ondan bıkmasın. Böyle yapmak, mutlu bir yaşam için zamanın daha gelmediğini ya da çoktan geçmiş olduğunu söylemekle aynı kapıya çıkar.