Hayatımızda sahip çıkmamız gereken tek şey kendi seçimlerimiz ve sonuçları değildir. Aynı şekilde başımıza gelenlere de sahip çıkmak durumundayız. Zor gelenlere yokmuş gibi davranmak ölümcül bir uykuya yatmak demektir.
Nietzsche'ye göre her günümüzü öyle bir inşa etmeliyiz ki, o günümüzü sonsuza dek tekrar tekrar yaşamak zorunda kalacak olsak bunu sevinçle karşılayalım.