benim şimdi en büyük acım aşk denilen şeyin mevcut olmadığını anlamam… aşk, dostum seversek ayrılırsan var olan bir şey olabilir ancak. bu da manasız bir hiç !
çünkü inanılmaz bir ayrılık bu, ama hayır; bu kadar kırıldıktan sonra bu kırgınlığı içimde taşıyarak tekrar eskisi gibi olunamayacağını ben de biliyorum.
sevgi ve inanç birlikte yürür, insan sevdiğine inanır; körü körüne inanır yahut inanmadığını hiç sevmez, sende bu mekanizma nasıl başka türlü işliyor böyle ?