Elif Buse

Elif Buse
@elifbusey
yetmişinde bile mesela zeytin dikeceksin
bir daha insaniyet kazanıyoruz diyebiliriz. kitap okurken başkalarının duygularını paylaşabiliyoruz. bizleri bitmek tükenmek bilmeyen bir telaşla başarıya koşturacak şekilde tasarlanmış bu dünyada, koşmayı bırakıp etrafımızdaki insanlara bakma olanağını elde ediyoruz. bu yüzden daha fazla insan kitap okursa bu dünyanın biraz daha güzelleşeceğini düşünüyorum.
Sayfa 42·Kitabı okudu
Reklam
kitaplar bizi başkalarının önüne ya da üstüne koymaz, başkalarının yanında durmamızda yardımcı olur.
Sayfa 41·Kitabı okudu
kitapta sevdiğim nokta, kitap okumanın bir başarı olmadığını düşündürmesiydi.
Sayfa 41·Kitabı okudu
sıkıcı bir yaşam, kendimizi kurtarmamız gereken bir yaşam mıdır?
Sayfa 35·Kitabı okudu
dünyadaki her şeyde olduğu gibi kitap okumak için de doğru bir zaman vardı.
Sayfa 30·Kitabı okudu
Reklam