elif xanım

elif xanım
@elifcelkk
peykerekî: antîk, derîzî û mîtolojîk im, nêm ji min dihere
… her şeye yabancıydı , kendisine bile
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sığırlar kaçarsa yakalar getirirsin , altını saydın mı kızıl yeleli atlar senin olur . Ama ruhun teninden ayrılmayagörsün bir daha ne savaşla geri getirebilirsin , ne de parayla !
Benim gözümde hayat yeryüzünün tüm zenginliklerinden daha değerli.
İnsan çok istese de varamaz gücünün ötesine.
Her şey rengini yitiriyor…