elif xanım

elif xanım
@elifcelkk
peykerekî: antîk, derîzî û mîtolojîk im, nêm ji min dihere
bilmez olur muyuz ,
Herkesin bildiği gibi kötülük ,daima en kolay yapılan şeydir.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Öldü, işte o kadar, neden öldüğünün önemi yok, bir insanın neden öldüğünü sormak saçma bir davranış, ölüm nedeni zaman içinde unutulur, yalnızca o tek sözcük kalır, öldü
...fikir değiştirmenin en iyi yolu bir umuda bel bağlamaktır.
Bence biz kör olmadık, biz zaten kördük, Gören körler mi, Gördüğü halde görmeyen körler.
Asıl körlük umudunun tükendiği bu dünyada yaşamaktı.