elif xanım

elif xanım
@elifcelkk
peykerekî: antîk, derîzî û mîtolojîk im, nêm ji min dihere
Ben iyiyim. Sen memleketten haber ver. Hala öldürüyorlar mı, esmer yüzlü çocukları, eşkiya diye!
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Vee yılların bitip tükenmez ayrımcılığı..
Ve bu bay, Kürt yok diyordu. Kürt yok! Güneş yok dermiş gibi, ay yok, yıldız yok dermiş gibi... Bir halk nasıl inkar ediliyordu!
Onca umudun onca emeğin karşılığı bu olmamalıydı.
Kabul edelim: Yaşamlarımız sefil, yorucu ve kısa.
Tam anlamıyla insan gibi yasayamıyorsak , en azından hayvan gibi yaşamamak için elimizden geleni yapalım.