everything has changed.
Sic semper tyrannis
r/ İspanyol Meyhanesinde Seni Aradım..
Then love shook my heart like the wind that falls on oaks in the mountains. Sappho
my tears ricochet
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Çünkü bir mahkeme üyesinin görevi adaleti bir lütuf olarak sunmak değil, onu hak edene vermektir. Kendi keyfine göre değil, yasalara bağlı kalarak hüküm vereceğine yemin etmiştir o."
"Çünkü genç veya yaşlı hepinizi, bedenleriniz veya servetiniz yerine ruhunuzun tekamülünü önemsemeniz gerektiğine ikna etmekten başka bir şey yapıyor değilim. Erdeme servet ile ulaşılamayacağını söylüyorum, aksine servet de, özel olsun, genel olsun, insanlar için faydalı olan diğer güzel şeyler de erdem sayesindedir."
"Oysa gerçek şu ki, ey Atinalılar, bilgelik yalnızca Tanrı'ya mahsustur ve o, insanların sahip olduğu bilgeliğin yok denecek kadar az olduğunu sözcüsü aracılığıyla bizlere göstermek istemiştir."