📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Derinin bir sesizlik eğemendi tüm o diyara . Her yer kasvete bürünmüştü , cansızdı , hareketsizdi ; yerin ruhu o kadar yanlız , o kadar soğuktu ki , hüzünlü bile denemezdi ona . İçinde ufacık bir kahkaha kırıntısı vardı ama hüzünden de beter bir kahkahaydı bu ; Sfenks'in tebessümü kadar donuk , buz gibi soğuk , yanılmazlığın kibirli güvenini ve nemrutluğunu taşıyan bir kahkaha . Sonsuzluğun egemen ve ketum bilgeliği ,hayatın nafile gayretine ,yaşamın beyhudeliğine kahkahalarla gülüyordu.
Koştum koştum yetişemedim
Sanki önümü kapatan bir sütündu zaman
İnsanlar otomobiller dalgın habersiz zalim
Alıkoyamadım onu meçhullere dalmaktan
Boşunaydı artık çaba
Boşuna mıydı acaba
Etrafımız , uçsuz bucaksız çöller :
Yerler demir , gökler bakır Madonna .
Nehirler çekilmiş , kurumuş göller :
Aramızda deniz vardır Madonna!
Gelir gelmez Venedik'ten aynalar
Uçtu gökte kara kara kargalar.
Ömür biçti kılıç gibi levhalar :
Bize kalan sadece sabır Madonna!