“Neden olmasın? Dünyada karmaşık bir bilinmezlik,bozuk ve ıssız bir düzen var.Ötesinde, evrende her biri ötekinden farklı, güzel ya da saçma sapan bir sürü dünya olabilir. Biz şaşkın ,zavallı insanlar her şeyi bize göründüğü ya da gösterildiği kadar sanıyoruz. Oysa gittikçe artan bir gerçek dışılık içinde yaşıyoruz.”