Belki de pek çok kez yalnız kalmış birisi olmaktan iyidir bir defa ama sonsuza dek yalnız kalmak. Defalarca yalnızlığı tatmaktansa bir defa kabullenmek daha az acıtıyordur belki de.. Ve alışmak gerekiyordur; kendinle kalmaya, acı veren kalabalıklardansa, acı veren bir yalnızlığa bürünmeye..