Okuması çok kolay bir novella. Bir çırpıda bitti. Ama kan, böcek, yılan, kapalı yer gibi korkularınız varsa asla okumayın. Zira bu saydıklarımdan çok bar bu kitapta.
Belli bir hikaye beklemeyin. Bilmem kaç tane karakter, onlarca da olay ama bağlandığı bir yer yok. Büyük bir mahallede yaşadığınızı düşünün. Bir dolu da komşunuz var. Hepsinin hikayesi birbirinden bağımsız, kimileri kesişiyor. İşte öyle bir şey bu kitap da. Başı var ama sonu yok.