Elif

Her şeyi iyi yanından görmeyi kim öğretti bize? Acıyı görmeyen insan, umutsuzluğu yaşamayan, iliklerine dek kederin işleyip yaralamadığı bir insan, mutluluktan, umuttan, sevinçten ne anlar? Göğü görmeden, denizi görmeden maviyi anlamaya benzemez mi bu? youtu.be/_1InLLgdHPY
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Her şeyin mümkün olduğu bir dünyada hiçbir şeyin mümkün olmadığı bir dünyam var.
Cahit zarifoğlu'nun da dediği gibi; "İnsan bastırdığı duygunun esiri olur."
Anladım ki insan, bu dünyaya bir dava için değil bir sevgi için gelebilir .
"Doğruluk mu daha büyük meziyettir, yoksa yiğitlik mi?" "Bütün insanlar doğru olsaydı yiğitliğe lüzum kalmazdı!"