Elif

"Senin yalnızlık dediğin yerde atıyor ayrıcalığın ve güzelliğin kalbi. Gözbebeklerindeki ağrıya inan ne olur. Ölümün eşiğindeki pişmanlığı söylüyorum sana."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Biliyor musun, yalnızlık insanın kendi seçimiyse iyi bir sığınak sayılmalı. İnsan geçmişe gülümseyerek bakıyorsa, başka bir umarı kalmadığındandır..."
"Seni hiçbir dünya telaşına değişmedim ben."
"Farkında mısınız bilmem, kimse kendi acısını bile duymuyor artık. Kimse bir başkası için kederlenmiyor. Birbirine ihtiyacı olanlar özenle uzak duruyor birbirinden. Küçücük çocuklar bile yalnızlığın bilimini yapıyor."

Elif

, bir kitap okudu
10/10
·95 syf.·
7 günde okudu
·
Okunma: 14 Nisan 2021 20:03
·
2021 5. kitabı
Şükrü Erbaş
8.3/10 · 14bin okunma