Elif

"sulamadığınız çiçeğin kuruyuşunu nankörlük sayıyorsunuz."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Çok yorgunum. Yıllardır koşuyor da varamıyor gibiyim, ama bunu yürüyerek varmışlara nasıl anlatayım."
Değişti sandıklarımızı aslında zamanla daha iyi tanımış da olabiliriz olay bu kadar basit de olabilir yani
‘öyle yorgunum ki , huzur bulamıyorum artık.. yaklaştığım her şey yalnızca bir bulantı ve daha uzağa kaçmam gerek..'
Fakat her şey geçer, her şey unutulur. Kendini bir felâketin içinde kaybetmenin mânâsı yoktur. İnsan birazcık da kalender olmalıdır!