Birbirimize rastlamadan evvelki hayatımız sahiden birbirimizi aramaktan başka bir şey değilmiş. Ne aradığınızı bilmeden aramak... Şimdi içim rahat, aradığını bulan başka bir şey istemeyen biri gibi sükûnet içindeyim... Dünyada bundan büyük bir saadet olur mu?
Anlattım anlattım inandıramadım diyerek üzülüyoruz. Halbuki inandırmak diye bir görevimiz yok ama anlatmak diye bir görevimiz var. Biz sadece anlatmakta sorumluyuz.