Ah! Bir de insanlardan daha çok severim kedileri. Onların tatlı imparatorluklarında yaşadıktan sonra, insanların 'devlet' anlayışını kim sevebilirdi sahi?
İnsan kalmadı insanlık arasında
Kalan bir duaydı belki bir yalan
Kalan bir ümitti yani bir yalan
Kısaca bir hiçti insandan kalan
İnsanca yaşamak çok muydu insanlar için?
Neden vahşileşiyorlar birbirlerini öldürmek için?
Ölmeyecek miydik zaten? Bu ne sabırsızlık!
Canımı alınca bu can sana mı geçecek? Bu ne ahlâksızlık.
"Her gecenin sonunda çıkarıp attım şu kalbimi
Ve her sabah uyandığımda içimde buldum yine seni
Bir deli düş kurdum ki içinde sadece sen ve ben
Kader bile değişir yeter ki sen istesen"
Yabancısın artık, tanınmaz oldun bana karşı
Peşindeyim, sebebini bilmiyorum, belki seviyorum
Peşindeyim, kaç gündür bilmiyorum
Dost musun bana? Düşman olamazsın, biliyorum ama
Bazen farklısın, bir yabancısın artık, tanıyamıyorum.