"Seni sevdiğimin yarısı kadar sevmiyorum onu."
"Evet seviyorsun. Günün birinde, etrafındakileri olduğu gibi kabul etmeyi başardığında daha da çok seveceksin."
"Sahi mi?"
"Yemin ederim. Günün birinde onu olduğu gibi seveceksin. Çünkü insanlardan, verebileceklerinden fazlasını bekleyemeyiz."