elif

elif
@eliiffyy
insanlar kötüydü bende kitaplara sığındım
beklersem gelmez ki… beklemesem gelir mi? umut vardır. beklemediğim zaman umut vardır.
Sayfa 47·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
düşünür dururum. şu dünyaya ne ettim? şu dünyada ne gördüm? neye geldim? neden gidiyorum? ne yaptım?
Sayfa 47·Kitabı okudu
Alıntı
sevmek, bir insanı sevmekle başlar her şey. burada her şey bir insanı sevmekle bitiyor.
Sayfa 33·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam