Nedendir açılıvermemiz birdenbire hiç tanımadığımız bir insana? Nedendir dile getirmemiz daha evvel kimselere söylemediklerimizi, başkasına değil de, tek ona? Kalbimizi gümüş tepsi içinde ikram edercesine bir yabancıya göstermemize sebep nedir..?
Ne vakit kaybettim inancımı ben dünyaya? Yedi yıl önce mi? Hiç mi inancım yoktu? Uyusam... Her şeyi unutarak uyansam... Hiç bir şey kalmasa aklımda; düşünecek, anımsayacak, pişman olacak hiç bir şey...