İnsan sevmem. Duymaya bile tahammülüm yok yaptıkları aptallıklarına, hayatlarında n'olup bittiğine,kim kimin arkasında konuştuğuna... Umrumda değil. Bir de beni karıştırıyorlarsa işin içine...İlla ki dinlemek ,önem veriyormuş gibi davranmak zorundasın.Yeni yeni oldu bu durum. Eskiden amma dinliyormuşum insanları, yazık zamanıma! Severdim her insanın ayrı hikayesi var diye ama artık bunaltıyor beni. Sorun mu var, o da bende mi bilmiyorum ama bu halimden memnunum." A" deseler tiksiniyorum.
Koysunlar beni camdan bir kutuya, salsınlar kutuyu insanlar arasına, kimse benimle muhattap olmasın. Konuşsunlar, konuşsunlar. Bitmez ki önemli meseleleri! Önümden geçecek illa ki bir kişi elle tutulur bir konu açacak, inanıyorum var bir kişi. Onu bulayım da, ben ölene kadar konuşsun gam yemem.