Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Herkese gerçekten çok uzun bir aradan sonra merhaba! 2 ay sonunda bir tane kitap bitirebildim bu gerçekten çok acı. Bu kitap elimde 35 gün süründü. Sebebi kitaptan değil benden kaynaklanıyor. Yılan ve Güvercin serisinin de sonuna geldim. Seri takıntısı olan bir insanım ve çok seri okuyorum. Seriler bitince bir değişik hissediyorum ama aynı zamanda kocaman bir yük gidiyormuş gibi hissediyorum. Çünkü güncel seri tamamlamak gerçekten zor. Kitaba geçeyim. Kitap seride en çok ağladığım kitap olabilir. Arkadaşlık ve sevgi o kadar güzel işlenmişti ki hissettim resmen. Ansel'den de bir şeyler okumak çok güzeldi ve beni en çok ağlatan da bu bölümler oldu zaten. Seriyi gerçekten severek okudum. Olay örgüleri saçma bir şekilde ilerlemiyordu. Tavsiye edebilirim. Uzun zaman üstüne inceleme yazınca bir acemilik var üstümde. Herkese iyi okumalar:)