📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı bitirdim ve ilk kitabı 2 günden kısa bir sürede okumuşken ikinci kitap 7 günde bitti. Okula gitmem etkiledi bu okuma hızımı ama okudum, bitti. Şimdi kitap ile ilgili düşüncelerime geleyim. Olaylar bu kitapta daha yoğundu ve bu gayet güzel bir şeydi.
Cardan'ı ilk kitaptan daha çok gördük şükürler olsun. Olayların ilerleyiş şekli olsun, olayların kendileri olsun, karakterlerin yaptığı şeyler olsun genel anlamda ilk kitaptan daha iyiydi. Yani ikinci kitap daha iyiydi bence. Hele hele sonu beni gerçekten şok etti.
Yani böyle bir şeyi Cardan'dan beklemiyordum. Tamamıyla bir kral edasıyla ama zalim bir kral edasıyla bitti kitap. Yani üçüncü kitap kesinlikle daha iyi olacak eminim buna. Yarın kitaba başlarım çünkü elimde var. Kitap kapağı falan da güzeldi bence. Ama tekrar edeyim dex yayın evi çok sevdiğim bir yayın evi değil. Sayfa kalitesi ve çevirileri çok hatalı oluyor. Bununla birlikte çokta pahalı oluyor ama işte alıyorum. Neyse herkese iyi okumalar.
Lanetli KralHolly Black · Dex Kitap · 20211,649 okunma
Cardan başını iki yana sallayıp çayını yudumladı.
"Ona beceriksiz bir Yüce Kral olmadığımı ispatlayacağız."
"Bunu nasıl yapacağız peki?"diye sordum.
"Müthiş zor olacak,"dedi. "Çünkü korkarım ki kadın haklı."