Gamze

Gamze
@elixirss

Gamze

, bir kitap okudu
9/10
·288 syf.··
Beğendi
·
1 saatte okudu
·
2021 34. kitabı
Alice Oseman
8.9/10 · 2.165 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
6/10
·112 syf.··
2021 33. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 17 Temmuz 2021 19:39
Türk edebiyatı için önemli bir eser olduğu için okudum denebilir. Beni aşırı derece etkileyen ve çok sevdiğim bir kitap olmadı açıkçası. Hatta ilk kırk sayfa cidden sıkıldım. Sonrası daha iyiydi. He ama okunmalı mı? Bence okunmalı, böyle aşırı derece bir edebî zevk almadım ama o dönem kitapları genellikle o şekilde bence. Ancak hepsi okunması gereken eserler ve okutturuyorlar yani kendilerini bir şekilde. Çok beğenmediğim ancak okuduğuma pişman olmadığım bir kitap oldu. Herkese iyi okumalar
SergüzeştSamipaşazade Sezai · İş Bankası Kültür Yayınları · 202356,5bin okunma
8/10
·264 syf.··
Beğendi
·
2021 32. kitabı
·
12 saatte okudu
·
Okunma: 14 Temmuz 2021 23:28
Öncelikli olarak homofobik insanlardan nefret ediyorum. Şimdi devam ediyorum. Yazarın yazım dili çok hoştu ve güzel çevrilmiş bir kitaptı. Kitap Türkiye'de çıkalı çok olmadı ama ben ön sipariş ile almıştım zaten. Kitap aslında hepimizin bilmesi gereken aşkın cinsiyeti yoktur, bir insan eşcinsel olduğu için hastalıklı kabul edilemez çünkü aşk bir hastalık değildir. Çok kısa ve çıtırlık bir kitaptı zaten bugün sabah başlayıp şimdi bitirmiş olmamdan anlayabilirsiniz. Kitabın için de olan olaylar, aile tabloları o kadar hoş ve tatlıydıki anlatamam. Tatlı bir yaz aşkının nasıl uzun süreli bir aşka dönüştüğünü okumak hoştu. Güzel bir kitaptı. Tavsiye ederim yanii❣
Çoğu Zaman DerbederSophie Gonzales · Yabancı Yayınevi · 2021409 okunma
7/10
·296 syf.··
2021 31. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 13 Temmuz 2021 11:37
Kitabın sayfa sayısına göre kitabı okumam uzun sürdü. Aslında bir günde bitiririm diye düşünüyordum ama bekledin gibi olmadı. Kitap beni gerçekten etkileyen ve sonunu beğendiğim bir kitap oldu ancak kitaba başlamadan önce beklentim daha yüksekti bu yüzden tam olarak beklentimi karşılamadı. Kitabın son 90 sayfası kesinlikle diğer sayfalara göre çok çok daha iyiydi. Kitabı okurken hele hele 150.sayfaya kadar gerçekten sıkıldım yani yalan söylemeye gerek yok. Ama kitabı bazı yerlerinde sıkılmama rağmen öneririm çünkü içerik ve verilmek istenen mesaj gerçekten hoştu. Psikoloji üzerine iyi etkisi olabilecek bir kitap olduğunu düşünüyorum. Herkese iyi okumalar
Gece Yarısı KütüphanesiMatt Haig · Domingo Yayınevi · 202598,7bin okunma