Genç-yetişkin tarzında olan kitaplarda Türk yazarları tercih etmeyen biriyim ama dedim ki bir şans vereyim ve bu kitabı okuyayım. Zaten beklentim çok yüksek değildi ve som 200 sayfa olmasa kitaba puanım 5 olurdu. Öncelikle Helin karakteri beni o kadar sıktı ki gerçekten anlatamam yani sinir oldum kıza ve habire hakaret ettim. Onun dışında Mutlu karakterini beğendim. Serinin devamı olacakmış ve şahsen ben okumayı düşünüyorum. Kitabın ilk 500 sayfasını "Ya ben bu kitaba nereden başladım." diyerek okudum. Kitabın sonu ise diğer kitabı merak ettiriyor. Sözün özü çok beğendiğim bir kitap olmadı herkese tavsiye ederim falan da demeyeceğim ancak yazarım dili hoştu bence. Ana karakter olan kızımızı yani Helin'i çok salak buldum, Yankı ise hayatın boyunca en sevdiğim erkek karakter değildi ama Helin'den çok sevdim yani. Neyse herkese iyi okumalar
"Hayatımda senim gibi öküz çok gördüm," dedi Mutlu kısık bir sesle Lâl'in duyamayacağı şekilde. "Ama çita gibi koşan öküz ilk defa görüyorum, yavaş lan."