Güzel ama buruk bir son oldu benim için. Bu kitapta seri boyunca ağlamadığım kadar ağladım ve bu ağlama tek bir kişi için oldu. Kitabın sonuna kadar o ismi gördüğümde gözlerim doldu. Bu serininde sonuna geldim ve kesinlikle çok beğendiğim bir seri oldu. İçimde olan bu burukluk kitabı her düşündüğümde içimde oluşacak. Çok uzun bir seriydi ama nasıl bittiğini anlamadım gerçekten. Tüm karakterlerle gerçekten bir bağ oluşturabildim ve bu beni mutlu etti. Aslında söylemek istediğim çok şey var ama hem spoiler olur hemde tekrar ağlayabilirim. Sevgilerle.
Kül KrallığıSarah J. Maas · Dex Kitap · 20201,441 okunma
Dorian'ın gözleri Manon'ın ötesindeki gökte On Üçler'i, şüphesiz zaferini yıldızlara haykıran Asterin Siyahgaga'yı aradı.
Manon sessizce "Onları bulamazsın."dedi. "Ne bu gökte ne de bir başkasında."