Nazlanabileceğim, hislerimi anlatabileceğim kimsem yok. bu yüzden bana bi şey olmazmış gibi davranmak zorundayım ama ben de yıkılabiliyorum. kimse görmese de tükeniyorum, kaybediyorum yaşama sevincimi. Allahtan kalbimi anlatabileceğim bir yoldaş diliyorum ki yaşamak neymiş bileyim.